Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vyzkumna sonda. communication mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Jana Olšovská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jocd5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Lenka Jíchová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhxiw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role sociálních sítí v komunikačním mixu
(Michael Lindner)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fz0ab/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)
(Lucie Havránková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/taziw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Environmentální marketingová komunikace jako součást strategie nového podniku
(Gabriela Kovářová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54830 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Uplatnění marketingu ve službách
(Michael Lindner)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mnpn5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Jindřich Slunéčko)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pe1b8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výzkum vlivu jednotlivých druhů reklamy na specifické cílové skupiny
(Nastasiya Tsvyk)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h9n7l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingové komunikaci
(Renáta Jirasová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/foff3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma