Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vyznam znacekKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
(Aneta Szulló)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwc55/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Význam privátních značek v oblasti retailu potravin se zaměřením na online trh
(Žaneta Kratochvílová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82094 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Význam značek záruky o původu a kvalitě v obchodních sítích
(Martin Svoboda)2019, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//249tgg// | Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
Význam privátní značky pro společnost Dr.Max
(Petra Machovská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a6p1m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Markéta Housková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/unruo/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Proces získání značky kvality a její význam pro neziskovou organizaci
(Veronika PĚNKAVOVÁ)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//582fnn// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto
(Martina Drábková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71723 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Význam značek ve spotřebním chování a životním stylu
(Tomáš Breburda)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43027 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový význam budování značky se smyslem
(Eliška Kománková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79774 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Význam privatních značek
(Olga Deáková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31471 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma