Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vyznam reklamy.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Význam programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu
(Jana Šušková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69514 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Odezva sociální reklamy organizace Člověk v tisni
(Alexandra Bortnyaeva)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76920 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Psychologie reklamy - aktuální trendy
(Jitka Novotná)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8o9epy// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
VPLYV REKLAMY NA ELEKTROMOBILY A HYBRIDNÉ VOZIDLÁ NA ZÁKAZNÍKA
(Matúš Bujňák)2023, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/ixruk7/ | (B0413) Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Komparace ruské a české reklamy
(Taťána GNATYKOVÁ)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//0yegy8// | Filologie / Obchodní ruština | Práce na příbuzné téma