Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vztah ke znacceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv TikToku na nákupní chování spotřebitelů a jejich vztah ke značkám
(Quynh Trang Nguyen)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//lfvuzx// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo
(Tereza Pecáková)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nrbvz3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Chování zákazníka ve vztahu ke značce
(Robert Henyš)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rwusb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám
(Dominika Prchlíková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44393 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Segmenty na českém automobilovém trhu ve vztahu ke značce
(Sofie Krusová)2020, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//b9y9tu// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin
(Nikola Nevřivová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//1f2qcf// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Vztah mladých lidí ke značkám
(Jana Klimentová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29143 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Strategie pro změnu postojů zákazníků ke zvolené značce
(Otakar Holubec)2024, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/aloju/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu
(Egor Simanenkov)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92637 | Management / | Práce na příbuzné téma
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
(Jitka Novotová)2017, Disertační práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//ay3je5// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma