Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vztah reklamy a umeniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Umění a reklama - zaměření na tištěnou reklamu - vzájemné vztahy a vlivy, historický vývoj jevů
(Anna Talašová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kdo3g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Umění a reklama - vzájemné vztahy a vlivy - historický vývoj jevů
(Veronika Rejfířová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mrdd8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Slavná výtvarná díla a jejich využití při tvorbě tiskové reklamy
(Kateřina Zvonková)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fpm6ea// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
(Kateřina ZVONKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ggz6mc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Technologie motion capture a její využití v umění a populární kultuře
(Helena Strachoňová)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z7quq/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Reklama na umění, umění v reklamě
(Pavlína Fiala)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gkdxs/ | Učitelství pro střední školy / Galerijní pedagogika a zprostředkování umění | Práce na příbuzné téma
Umělecké disciplíny v reklamě a jejich vzájemný přínos
(Petra Pokorná)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s86hm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Venkovní reklama a umění
(Jana VARNEROVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fjbgsr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Umění a reklama
(Hana KUNDRÁTOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//sz22sy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Jak nová média formují vztah interpreta a konzumenta?
(Bohdan Fridrich)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ruaa3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma