Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vztahy se zakaznikyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Hanna Iliieva)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gywj5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Péče o vztahy se zákazníky
(Dagmar Čábelková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/cko45/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Iva Fulínová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cqpfp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…)
(Jan Blahník)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o6at8/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Valeriya Sementsova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qnsgg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem v marketingu
(Daria Valueva)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjmk8/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Milena Osipova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zk6gs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh informační podpory pro řízení vztahů se zákazníkem
(Matěj Kavka)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uhcgm/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7olr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
(Kristina Melnykova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rjk1u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma