Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
wom marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania
(Zuzana Kucharovicová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//3pxtzm// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
(Mariana Pascual)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id/xwevg8/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
(Monika Dobiášová)2023, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//igv35y// | Management a marketing / Marketing management | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing na platformách twitch.tv a youtube.com
(Jan Jašek)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//ix53q2// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
(Daniela Chudá)2023, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//89r2yj// | Management a marketing / Marketing management | Práce na příbuzné téma
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
(Daniela Chudá)2023, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//89r2yj// | Management a marketing / Marketing management | Práce na příbuzné téma
Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
(Aneta Dúbková)2019, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vtzczn// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Práce na příbuzné téma
Dopad Word-of-Mouth marketingu a virálního marketingu na kontinuální a diskontinuální technologické inovace
(Přemysl Staroveský)2008, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/36342 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing
(Karolína Alvaradová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingový význam Influencer marketingu v porovnání s word of mouth
(Anna Latifová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80290 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma