Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
women in advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
(Elizaveta Gunina)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84685 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Objectification of Women in Fashion and Advertising Photography
(Varvara Gorbunova)2020, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/14536 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie | Práce na příbuzné téma
Ideal Female Beauty in Noun Phrases in Cosmetic Advertising for Afro-American Women
(Markéta Rozmarová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pyvb8/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
(Mária Fileková)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f8anq/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
(Natálie Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83824 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Die Werbung in der deutschen Frauenzeitschrift "InStyle"
(Marie Bartošová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f2bcw/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
(Uyuki Tanaka)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qikeo/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Linguistische Untersuchung von Werbeheadlines in ausgewählten deutschen Zeitschriften für Frauen und für Männer
(Veronika Patočková)2016, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ui5js/ | Filologie (čtyřleté) / Německý jazyk | Práce na příbuzné téma
Ausdrucksmittel zur Gestaltung der männlichen und weiblichen Rolle in der Werbung
(Jaroslava VEITHOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//jkp3n1// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina | Práce na příbuzné téma
Werbung in Lifestyle-Zeitschriften für Frauen im deutsch-tschechischen Vergleich
(Gabriela MOCKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//13bq5i// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma