Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

women in advertising

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 12 prací)
Differences in perception of erotic appeals in advertising between men and women
 (Elizaveta Gunina)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/84685 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Objectification of Women in Fashion and Advertising Photography
 (Varvara Gorbunova)

2020, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/14536 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie | Práce na příbuzné téma

Ideal Female Beauty in Noun Phrases in Cosmetic Advertising for Afro-American Women
 (Markéta Rozmarová)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pyvb8/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
 (Mária Fileková)

2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/f8anq/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Czech Consumers' Perceptions of Gender Stereotypes in Advertising
 (Natálie Hofmanová)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/83824 | International Management / | Práce na příbuzné téma

Die Werbung in der deutschen Frauenzeitschrift "InStyle"
 (Marie Bartošová)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/f2bcw/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma

Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
 (Uyuki Tanaka)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/qikeo/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

Linguistische Untersuchung von Werbeheadlines in ausgewählten deutschen Zeitschriften für Frauen und für Männer
 (Veronika Patočková)

2016, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ui5js/ | Filologie (čtyřleté) / Německý jazyk | Práce na příbuzné téma

Ausdrucksmittel zur Gestaltung der männlichen und weiblichen Rolle in der Werbung
 (Jaroslava VEITHOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//jkp3n1// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina | Práce na příbuzné téma

Werbung in Lifestyle-Zeitschriften für Frauen im deutsch-tschechischen Vergleich
 (Gabriela MOCKOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//13bq5i// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 12 prací)