Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
world wildlife fundKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund
(Hana Zábranská)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fntsdv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vybraných sociálních reklam organizace World Wildlife Fund
(Petra Čížková)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//737u0s// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund
(Aneta Randulová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2nzvv0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma