Theses on the same topic (having an identical keyword):
xna frameworkKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vývoj aplikace s využitím XNA Frameworku
(Petr ŠPRINGER)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//qqpumh// | Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika | Theses on a related topic
Využití frameworku XNA při vývoji her
(David LIBERDA)2010, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//4tujkz// | Informatika / | Theses on a related topic
Technologie XNA
(Stanislav Velký)2012, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/93261 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Theses on a related topic
Editor terénu s využitím frameworku XNA
(Martin Vlček)2012, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/92941 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Theses on a related topic
Renderování vektorové grafiky v XNA frameworku
(Petr KALANDRA)2013, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//iigbm1// | Informatika / Aplikovaná informatika | Theses on a related topic
Editor terénu s využitím frameworku XNA
(Tomáš Kučera)2012, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/92911 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Theses on a related topic
Aplikace pro rozvoj kognitivních a motorických dovedností s využitím MonoGame Framework
(Ondřej Gronych)2015, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/108579 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Theses on a related topic
Využití knihoven Managed DirectX pro tvorbu počítačových her
(Vojtěch Přehnal)2008, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dznsa/ | Aplikovaná informatika / | Theses on a related topic
Metodologie tvorby herních aplikací
(Ivan Surov)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c0cf6/ | Informatika / Aplikovaná informatika | Theses on a related topic
Development 2D Puzzle / Action Game in the Physical Engine Farseer
(Peter Slivoš)2016, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/115961 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Theses on a related topic