Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
young audienceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Culture-bound Issues in Subtitling: A Comparative Study of Films for Adult vs. Young Audiences
(Radka Kolebáčová)2007, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dmyfq/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Klub mladých diváků Brno pohledem jeho dospívajících členů
(Barbora Gajdošová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ce4s3/ | Učitelství estetické výchovy pro střední školy / | Práce na příbuzné téma
Co se děje?! (autorská inscenace pro mladé publikum)
(Jakub-Vladislav Štrejn)2020, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/af7x2/ | Dramatická umění / Dramatická výchova | Práce na příbuzné téma
Co se děje?! (autorská inscenace pro mladé publikum)
(Matyáš Hauser)2020, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/cm029/ | Dramatická umění / Dramatická výchova | Práce na příbuzné téma
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
(Salih Demirkiran)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//k6l3ft// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
(Lenka Szeteiová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84746 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi
(Petra Pifková)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jposvw// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma