Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zadavatel reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivita a účinnost reklamy z hlediska zadavatele a míra ovlivnění reklamou vybraných skupin obyvatel.
(Iva Tlapáková)2018, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//jm96ga// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
(Vít Holubovský)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Účinnost reklamy v nových a tradičních médiích
(Pavel Bleha)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y7qvi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza současných a budoucích trendů televizní reklamy
(Dan Vitvera)2023, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/rbbrby/ | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Právní regulace reklamy z pohledu ochrany dětí a mládeže
(Lucie Zikmundová)2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//t6g7xd// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Cílení reklamy v televizním vysílání
(Radek Michelfeit)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30996 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Metody zvyšování efektivnosti reklamy na sociálních sítích
(Pavla Dostálová)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//xc5jb2// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Analýza televizní reklamy v ČR s ohledem na divácký profil TV stanic
(Martina Kolbabová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/60859 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy
(Denisa TURKOVÁ)2005, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//35z328// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Analýza vývoje preferencí investic zadavatelů reklamy do jednotlivých mediatypů v ČR
(Lucia Tomanová)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/9607 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma