Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zahranicni prezentace ceske republikyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
VYUŽITÍ BRANDINGU V PROPAGACI MÍST, MĚST, KRAJŮ A ZEMÍ. PŘÍPADOVÁ STUDIE BRANDINGOVÝCH AKTIVIT ČESKÉ REPUBLIKY.
(Michaela SVOBODOVÁ)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//lkvzo2// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Problematika corporate identity České republiky a její význam pro diplomacii země
(Anna Kabíčková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58165 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Způsoby prezentace začínajících umělců na pozadí české vizuální kultury
(Tereza Jelínková)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f6ntw/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
Veřejná a kulturní diplomacie malých a středních států: porovnání České a Rakouské republiky
(Romana Šumpichová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49252 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Evropská integrace | Práce na příbuzné téma
Veřejná a kulturní diplomacie ČR. Kulturní prezentace ČR v Rakousku v rámci předsednictví
(Markéta Kovářová)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qahu9/ | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma