Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zakaznicka data call centrumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
(Oleg Gerasimov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90919 | Data a analytika pro business / | Práce na příbuzné téma
Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost
(Adéla Ráčková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85368 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma
Prostředí komerčních call center na trhu v České republice
(Jan Karásek)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//fdacdu// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Možnosti zefektivnění provozu call centra.
(Veronika Leštianská)2010, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//qvbcbs// | Systémové inženýrství a informatika / Regionální a informační management | Práce na příbuzné téma