Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zakaznicka ocekavaniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza B2B zákaznických očekávání a preferencí pro fotovoltaické elektrárny: Skladovací společnosti v České republice
(Václav Cubínek)2023, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//utgwa5// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv velikosti organizace na spotřebitelská očekávání a/nebo hodnocení
(Tereza Schützová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85559 | Management / | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Martina Kučerová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f63lx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zákaznická strategie jako základ úspěchu firmy
(Petr Suda)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m2w7t/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Výzkum zákaznické spokojenosti vybrané cestovní kanceláře
(Karen Hájková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77195 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Roza Ilinova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h30yb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
(Thi Nga Vo)2019, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l40nt0// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem
(Elina Stocker)2022, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//iwfyh0// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Anna Hanáková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zrocb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
(David Šafr)2017, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//umiazz// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma