Theses on the same topic (having an identical keyword):
zakaznicka reseniKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Zefektivnění procesu řešení zákaznických reklamací
(David Brancuzský)2019, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//9fyc8o// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu | Theses on a related topic
Systém řešení zákaznických reklamací ve společnosti OSRAM Česká republika s.r.o.
(Jana Křiváková)2015, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fzbdr1// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Theses on a related topic
Implementace metody FMEA k řešení zákaznické reklamace v podniku AL INVEST Břidličná a.s.
(Kamil Kocúr)2017, Diplomová práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/119324 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Theses on a related topic
Analýza interního systému řešení reklamací v organizaci automobilového průmyslu
(Filip Sochor)2018, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/128930 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality | Theses on a related topic
Integrace cloudového service desk řešení s IP telefonními službami
(Vendula Filipcová)2019, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/136141 | Informační a komunikační technologie / Telekomunikační technika | Theses on a related topic
Analýza postupů při řešení zákaznických reklamací
(Šárka Myslikovjanová)2012, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/95618 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti | Theses on a related topic
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
(Thi Nga Vo)2019, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l40nt0// | Economics and Management / Management and Economics | Theses on a related topic
Management kvality zaměřený na zákazníka a řešení zákaznických reklamací ve firmě Visteon Autopal s.r.o.
(Petra OBORNÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pkclmt// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Theses on a related topic
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
(Markéta Vrbíková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86696 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
(David Šafr)2017, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//umiazz// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Theses on a related topic