Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zakaznicke reklamaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh opatření na snížení zákaznických reklamací
(Petra Charvátová)2019, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//4dyyab// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh na snížení zákaznických reklamací
(Lucie Kropáčová)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//akx90e// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza interního systému řešení reklamací v organizaci automobilového průmyslu
(Filip Sochor)2018, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/128930 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality | Práce na příbuzné téma
Analýza postupu reklamací vad slushovaných fólií ve společnosti Antolin Libáň
(Michaela Klímová)2017, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//ilqiwk// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Analýza účinnosti 8D reportu jako nástroje pro řízení reklamací
(Adam Hloušek)2018, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/128753 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality | Práce na příbuzné téma
Analýza postupů při řešení zákaznických reklamací
(Šárka Myslikovjanová)2012, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/95618 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti | Práce na příbuzné téma
Možnosti zlepšení procesu řízení zákaznických reklamací
(Petr Gálik)2011, Diplomová práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/87727 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti | Práce na příbuzné téma
Analýza a řešení neuznaných reklamací od zákazníka u dodavatele pro automobilový průmysl.
(Petr Jurák)2012, Diplomová práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/93566 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti | Práce na příbuzné téma
Management kvality zaměřený na zákazníka a řešení zákaznických reklamací ve firmě Visteon Autopal s.r.o.
(Petra OBORNÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pkclmt// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Aplikace metody FMEA na zvoleném procesu ve vybrané společnosti
(Petra Boubelíková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ai1k3/ | Logistika / | Práce na příbuzné téma