Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zakaznicke vnimaniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zákaznické vnímání multikulturní marketingové kampaně
(Petra Kledrowetzová)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mv305/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zákaznické vnímání a postoje k obchodnímu modelu předplatného v oblasti internetových nákupů
(Martin Rampa)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90258 | Management / | Práce na příbuzné téma
Zákaznické vnímání transportního obalu v oblasti E-commerce
(Jakub Matějek)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/127979 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Retro značky a jejich vnímání spotřebiteli
(Filip Mack)2021, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//6fsnze// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity na podporu zákaznické věrnosti v bankovnictví
(Jiří Ochec)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35543 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza značky Slevomat a její vnímání zákazníky
(Jana Svobodová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80207 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Zákaznické preference a země původu
(Josef Koucký)2015, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//q45u7n// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Vnímání značek studenty českých vysokých škol
(Jiří Benedikt)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/11413 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu vybraného odběratele
(Kristýna Bártová)2014, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//rtu23c// | Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků | Práce na příbuzné téma
Zákaznický etnocentrismus u automobilových značek
(Jana Sedláková)2018, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//wxh00t// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma