Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zakaznik / customerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer Intimacy in Mobile Retail
(Martin Míček)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28562 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management - Řízení vztahů se zákazníky
(Kateřina MACHOŇOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
• http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/1910 | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zavedení Customer Relationship Management do firmy Graspo CZ a.s.
(Linda EL CHAAROVÁ)2006, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xkjpte// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
CX: Customer eXperience
(Klára Klimešová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//ktlq5l// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
(Dhruvin Chandrakant Panchal)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151585 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
(Lucie Šperková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Customer Centric Reporting
(David Jež)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85373 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
(Barbora Vitkajová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ount8/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit.
(Polina Shumilova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80529 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
(Justice Banahene)2024, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště VŠCHT Praha / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
• http://theses.cz/id//edu3lo// | Sectoral Management / | Práce na příbuzné téma