Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zakaznik communicationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Ulkar Aliyeva)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xfqy3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketing communication of the company operating in B2B market
(Yulia Shkuratova)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rqq3p/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
(Narmin Hanifayeva)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gu823/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and its social implications
(Sugandha Tikoo)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t9p3g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Datamining and its use in Marketing Communication
(Nishant Raj)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ncgnw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of New Media in a modern Marketing Communication
(Anar Kabdylova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yyqyw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of New Media in a modern Marketing Communication
(Anar Kabdylova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yyqyw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
(Kamilla Dóra Wachtler)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26677 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco
(Ismail Benyahya)2023, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ftiy57// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma