Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zakaznik. televisionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivní online kampaň pro uvedení nové internetové televize TV ONE
(Tomáš Cvrk)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y2mql/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv rozhlasové, televizní a tištěné reklamy na zákazníka
(Lukáš Bárta)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pcraz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
(Eva Tomanová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8g3o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Televizní reklama v judikatuře
(Lenka Hrušková)2014, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mluqy/ | Právní specializace / Právo a podnikání | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na rozhodování zákazníka
(Petr Čermák)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/je9tm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma