Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zakaznik. direct marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
International Direct Marketing of the selected company
(Florian Kehrer)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ffpsx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
(Sugandha Tikoo)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gzpvh/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Modern Direct Marketing in Practice
(Viktoria Antalová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8a9d/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Direct Marketing of the selected company
(Islam Melordoyev)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tm51v/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
(Anne-Marie Volfová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/fv2s0/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
(Jan Šnajdr)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/tm05p/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve firmě Adoz spol. s r.o.
(Kateřina Škáchová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a6b6r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
(Matyáš Štědrý)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/nulqg/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Chartis Europe
(Daniela Mikšaníková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r3zyz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
(Petra Neumannová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v8tmu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma