Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

zakaznik. target groups

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 19 prací)
Identifikace cílových skupin zákazníků a nabídka produktů
 (Barbora MIKEŠOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//25h2jx// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma

Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o.
 (Petra ČUNKOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//i08x58// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma

Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi
 (Inna Gosha)

2015, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//mrwi5f// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma

Stanovení cílových skupin značky ZetPrint
 (Nikola Majrichová)

2017, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//nokvpm// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma

Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost ContiTrade Services s. r. o.
 (Sabina BOUDOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//x7h6ql// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma

Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny - aplikace na podmínky společnosti Skanska
 (Veronika Vanišová)

2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/agj7e/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma

Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu Orange & Green, M Computers s. r. o.
 (Jarmila BITTNAROVÁ)

2005, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//9hcgiu// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma

Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a. s. (se zaměřením na Severní Moravu)
 (Roman MIKULIČKA)

2006, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//mrh792// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma

Projekt komunikační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o.
 (Martin FELKEL)

2006, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//b2ic26// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 19 prací)