Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zamereni cilove skupinyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kyberkriminalita, kyberšikana a zaměření na konkrétní cílové skupiny
(Ivana Stachová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dubyz/ | Kriminalistika a forenzní disciplíny / | Práce na příbuzné téma
Sledování změn životních podmínek, jež umožňují překonat bariéry sociální inkluze u zvolené cílové skupiny
(Kristýna Drápalová)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g58qa/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Rozšíření cílové skupiny environmentálně zaměřené firmy Vaše Dedra s.r.o. skrze komunikaci CSR
(Sandra Runkasová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92228 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Specifika marketingu potravinářských firem se zaměřením na cílové skupiny seniorů a dětí na českém trhu
(Květa Olšanová)2011, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55952 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
(Helena Mager)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82464 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Lenka Jíchová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhxiw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ
(Lukáš Vybíral)2015, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0h3995// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Komunikační plán hotelu Adamantino, a. s. zaměřený na vybrané cílové skupiny
(Lenka Grmanová)2015, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3c6v5e// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Marketing Moravskoslezského kraje se zaměřením na vybrané cílové skupiny
(Jakub Tobiáš)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//3eaqyj// | Ekonomika a management / Podnikání a management v obchodě a službách | Práce na příbuzné téma
Specifické rysy marketingové komunikace vybrané cílové skupiny
(Anna Černá)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//3ssucz// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma