Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zanr v reklameKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě
(Michael Spurný)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vwnl4h// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv hudby v reklamě na kupní rozhodování spotřebitele
(Marie Damborská)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mfv63/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
(Barbora Kalousková)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j1h3he// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
(Václav Horáček)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gpuhlh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
T: Fotografie v české hudební propagaci od 90. let 20. století po současnost
(Nicola Soukupová)2021, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/xd8b3/ | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie | Práce na příbuzné téma
Význam vybraných stimulů v reklamě
(Pavlína Rejsková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/5148 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma