Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

zanru

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Literární topoi žánru wuxia v současných čínských fantasy románech žánru xuanhuan
 (Kateřina Mašková)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/oz454/ | Mezinárodní teritoriální studia / Kulturní studia Číny | Práce na příbuzné téma

Typologie žánru romantické komedie po roce 1990
 (Alice Muziková)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gv98q/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma

Příspěvek ke zkoumání žánru litRPG
 (Klára Fialová)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/srwdd/ | Literatura a mezikulturní komunikace / | Práce na příbuzné téma

Analýza používání žánru soulslike v prostředí českých herních časopisů a webů
 (Šimon Kvasnička)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/j8f7y/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Fenomén žánru True crime na příkladu seriálu Devadesátky
 (Michael Klemm)

2023, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/q67xg/ | Audiovizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma

Evoluce žánru Metroidvania: Komparativní analýza her Castlevania: Symphony of the Night a Ori and the Blind Forest
 (Karolína Mráčková)

2025, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gvs1j/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Křižovatka žánru, videoherní adaptace a transmediálního vyprávění: Mortal Kombat – Boj na život a na smrt pro hráče i nehráče
 (Martin Osif)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m1k17/ | Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / | Práce na příbuzné téma

Vývoj hry v žánru 2D plošinovky
 (Andrey Sheptev)

2025, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/k0ifk/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Jazyková a stylová analýza žánru pohádky 21. století
 (Sára Cabalová)

2024, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/bxq2y/ | Český jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma

Vliv zařazení v sociální třídě na volbu žánru divadelního představení
 (Kateřina Nováková)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/np33s/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)