Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zapamatovatelnost reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv psychologických mechanismů na zapamatovatelnost reklamy
(Kubešová Kubešová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vjjcg/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv emocionality reklamy na dlouhodobou paměť recipienta
(Kamila Jánská)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hdgtn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vybrané TV reklamy vysílané v rámci sportovního pořadu
(Jitka Benešová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ia2pl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komparativní zkoumání postojů mladých Čechů a Rusů k reklamě
(Maria Mudzhikova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tp8ff/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama a její působení na spotřebitele
(Šárka Šenfeldová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/phxlk/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Analýza využití hudby v reklamách
(Markéta Bartoňová)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143247 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma