Theses on the same topic (having an identical keyword):
zavedeni znackyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh
(Simona Marinčáková)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kyb16j// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Theses on a related topic
Význam zavedení regionální značky pro MAS
(Kateřina KULDOVÁ)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//l2ff8b// | Hospodářská politika a správa / Strukturální politika EU pro veřejnou správu | Theses on a related topic
Zavedení nové značky vín na českém trhu
(Tadeáš Denis)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48439 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Zavedení nové značky na trh
(Václav Zyder)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//araxag// | Ekonomika a management / Podnikání | Theses on a related topic
Zavedení nové značky na trh
(Aleš Dvořák)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//wd1fyr// | Ekonomika a management / Podnikání | Theses on a related topic
Marketingový plán zavedení nové kosmetické značky na český trh
(Zuzana Benešová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/edm3e/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh
(Martina Skalická)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15243 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
(Kateřina Harcubová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83059 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Úloha distribuce v rámci zavedení nové zahraniční značky.
(Filip Hlaváč)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31743 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Návrh zavedení udržitelného a renovovaného produktu vlastní značky na trh
(Klára Kotzianová)2024, Bakalářská práce, Fakulta materiálově-technologická / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153984 | Management kvality a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Theses on a related topic