Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zaverecny produktKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
(Hana Stoličková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/ew4uy/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Projekt využití konceptu EVA pro zvýšení výkonnosti ve společnosti IFEX-PRODUKT, s. r. o.
(Martina Černá)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nurget// | Hospodářská politika a správa / Finance | Práce na příbuzné téma
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (případová studie)
(Miroslav Chlumský)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//81zsx6// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Bankovní produkty
(Shkurkina Shkurkina)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t0ydp/ | Finance / | Práce na příbuzné téma
Využití moderních strukturovaných produktů na rostoucích trzích
(Tomáš Bernátek)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/okf01/ | Hospodářská politika a správa / Finanční podnikání | Práce na příbuzné téma
Bankovní produkty pro studenty
(Pavel Eischmann)2011, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/wbcok/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Využití moderních strukturovaných produktů na stagnujících trzích
(Ondřej Rosenberg)2012, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q84oj/ | Finance a účetnictví / Finanční podnikání | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
(Alžběta Matějková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh
(Alesia Alexandra Kučerová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/riibf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Životní cyklus produktu
(Anis Habib)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7khl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma