Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zdroje soft powerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Soft power Tchajwanu v diplomatické praxi
(Šárka Nová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33643 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Vztah Číny a Evropské unie v oblasti soft power: postavení mírových operací OSN
(Zuzana Rašková)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p5ofo/ | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma
Čínska soft power v ázijskom regióne
(Zuzana Janáková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20090 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Zdroje a rozložení moci v kyberprostoru jako aspekt globální politiky
(Gabriela Rainová)2022, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88391 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politické vztahy | Práce na příbuzné téma
Smart power v zahraničnej politike Brazílie
(Ľubica Chovanová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38616 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Taiwan: Film jako zdroj měkké moci
(Adéla Lísková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ffmqb/ | Čínská studia / | Práce na příbuzné téma
Masová média jako sociálně integrační ideologie globalizace a zdroj „měkké moci“.
(Nane Chobanyan)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fhybq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma