Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zdroje znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv řízení lidských zdrojů na budování značky zaměstnavatele
(Pavel Hoffmann)2021, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//igs4qi// | Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku | Práce na příbuzné téma
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
(Kateřina Fantová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/d43kt/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Návrh změn v řízení lidských zdrojů pro potřeby budování značky
(Natália Jankechová)2014, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//oicdwm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
(Lucie Myslíková)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//w7cmf7// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Proces budování značky Apple, Inc. a faktory, které ho ovlivňují
(Klára Valentková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e12ci/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
(Lucie Urbánková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/wxebx/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody
(Darina Bláhová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ic7uh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci
(Martina Rájková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92084 | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
(Tereza Horáková)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//3mpe4k// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Podnik v mezinárodním prostředí | Práce na příbuzné téma