Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zelene znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv atributů „zelené“ značky na spotřebitele generace Mileniálů
(Lukáš Umlauf)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85565 | Management / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
(Lukáš Havlík)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpzlc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Vývoj značky zeleným marketingom
(Michaela Piarová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//j5d5zu// | Magisterský program (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Green marketing se zaměřením na oděvní značky
(Yelyzaveta Akymenko)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146766 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace kosmetické značky Lush
(Tereza Strouhalová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//19kw7q// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopad trendu udržitelnosti na Haute Couture a na luxusní oděvní značky
(Alžběta Kirschnerová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80275 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Budování úspěšné individuální módní oděvní značky
(Daniela Grigoryan)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86544 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma