Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zeme puvoduKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání země původu automobilů a automobilových značek u českých zákazníků
(Petr Poláček)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//39g0uw// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů
(Milada Jurošková)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146443 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značky na komunikační strategie v mezinárodním prostředí
(Ruslan Seitov)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//bpfocu// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Česká republika jako země původu zboží – zaměřeno na vybraný segment
(Jana Naisarová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69527 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv značky a země původu výrobku na rozhodování spotřebitele při nákupu potravin
(Petra Trlicová)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/118034 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Zákaznické preference a země původu
(Josef Koucký)2015, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//q45u7n// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
(Petra Hartmanová)2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//o258xx// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
(Dmitrii Kholodov)2019, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//vw1zwq// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu na rozhodování spotřebitele o koupi nápojů
(Petra Trlicová)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135328 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Deklarace země původu potravin
(Monika MAJKÚTOVÁ)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//12xfiw// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma