Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

zeme puvodu

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Vnímání země původu automobilů a automobilových značek u českých zákazníků
 (Petr Poláček)

2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//39g0uw// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů
 (Milada Jurošková)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/146443 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Vliv země původu značky na komunikační strategie v mezinárodním prostředí
 (Ruslan Seitov)

2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//bpfocu// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Česká republika jako země původu zboží – zaměřeno na vybraný segment
 (Jana Naisarová)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/69527 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Vliv značky a země původu výrobku na rozhodování spotřebitele při nákupu potravin
 (Petra Trlicová)

2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/118034 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Zákaznické preference a země původu
 (Josef Koucký)

2015, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//q45u7n// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma

Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
 (Petra Hartmanová)

2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//o258xx// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma

Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
 (Dmitrii Kholodov)

2019, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.

http://theses.cz/id//vw1zwq// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma

Vliv země původu na rozhodování spotřebitele o koupi nápojů
 (Petra Trlicová)

2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/135328 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Deklarace země původu potravin
 (Monika MAJKÚTOVÁ)

2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//12xfiw// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)