Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zkusenost se znackouKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
(Sabina Kulíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/no7jo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením
(Nikola Zapletalová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153146 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Motivy spotřebitele k vyhýbání se značkám jako projev antikonzumního jednání
(Karolína Popková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91885 | Management / | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
(Jana Solčanská)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eehs3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma