Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zmena obchodni znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis
(Markéta Fedorová)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55147 | Aplikovaná informatika / Podnikové informační systémy | Práce na příbuzné téma
Logo jako součást obchodní značky v průmyslových firmách
(Radek Štekl)2013, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/101146 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie při změně obchodní značky
(Alžběta Trůblová)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14284 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Rebranding obchodní značky
(Iveta Nejedlá)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35537 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Koncepce rebrandingu obchodní značky a jejich zavádění
(Ladislav BÉM)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//g224l9// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Značky původu a kvality pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji
(Andrea Herejková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lh1vnb// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Rebranding české značky Karlovarské minerální vody
(Kristina Makarenko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//617tej// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Značky původu a kvality v regionu Střední Morava pohledem spotřebitele
(Anna Tomášková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//i5laf5// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Postavení privátní značky obchodního řetězce
(Tereza KOVANDOVÁ)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//il2nn3// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání změny značky na IT trhu
(Jakub Míchal)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153171 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma