Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
znacka brandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
(Lukáš Pazourek)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rml1r/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Brand management regionálních značek
(Petra Šanderová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38834 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Brand management vybrané značky
(Markéta Machová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34049 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma