Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
znacka a prvky znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza a návrh marketingové a komunikační strategie značky Peugeot
(Michaela Malá)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72757 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
(Kateřina Švábíková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ysqol/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Pozice a síla značky Vanad v tuzemsku a zahraničí
(Adéla Klumparová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/n7hjy/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Historie a současné technologie ochranných prvků platidel a jejich využití ve forenzní činnosti
(Miloslav Chadim)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/amw54/ | Právní specializace / Kriminalisticko právní specializace | Práce na příbuzné téma
Analýza značky Slevomat a její vnímání zákazníky
(Jana Svobodová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80207 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
(Šárka Zapletalová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5oag35// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU A PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A NÁVODU PRODUKTU PRO DOMÁCNOST
(Martin KADLEC)2015, Bakalářská práce, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//fi672v// | Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma