Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
znacka a zapojeniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
(Sayanti Shaw)2023, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//miatm2// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Martin Graupner)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e93ui/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
(Leia Rohachova)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94444 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Anna Simeonovová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/br9hg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Aktivátory a inhibitory sociálních médii ve vztahu k rozvoji MSP na příkladu MSP působících v sektoru služeb v Ghaně
(John Amoah)2022, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mhub7l// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma