Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
znacka destinaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Značka destinace jako součást destinační image
(Jitka BOROVIČKOVÁ)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//wnq6fh// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Maďarsko - značka země, destinace a její vliv na vnímání mezi českými obyvateli
(Dominika Blahútová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70263 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Image vybrané destinace
(Jiří ROZTOČIL)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//s8p7rm// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
(Sardor Hudaybergenov)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81296 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Image vybrané destinace
(Petra HOZOVÁ)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//k9bdjg// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Vliv veletrhů a kongresů na budování image destinace ČR.
(Barbora Vokounová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34159 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Značka Moravské vinařské stezky - vnímání a vliv na rozhodovací procesy
(Jaroslav Frantík)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zzkyw/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Značka jako součást konkurenceschopnosti vybraného produktu cestovního ruchu
(Lucie BRYNDÁČOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//3k8y0e// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující výběr destinace pro dovolenou u věkové kategorie 18 - 25 let
(Mariia Zarivna)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//6ws3sq// | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Význam soutěže EDEN pro management a marketing destinací
(Marcela Provazníková)2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB7066 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma