Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
znacka emotionsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influence of emotions while selecting the brand / Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
(Anton Lendiel)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//7w0avj// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
(Anna Slabunova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ij499/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
(Daniele Loi)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/azf4w/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Význam emocí v marketingu
(Zuzana Drnková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pcxd2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
(Sára Kocourková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//ih3oj9// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
(Veronika Kosková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//gyg4kx// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky
(Gabriela Pličková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bbj7vh// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
(Kristýna Klimková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//s5hvhl// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Význam emocí v komunikaci značky luxusních oděvů MUZ
(Zuzana Losová)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//oknuiq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Proces budování značky
(Jana Dobřichovská)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sjnh9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma