Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
znacka mestaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování značky města Karviná
(Zuzana Foltýnová)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/jeyna/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Brand building města jako součást komunikační strategie
(Zuzana Štursová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j6b99/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Branding města Poděbrady
(Jan ŠŤASTNÝ)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//ixixlu// | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Image města a komunikace s veřejností
(Aneta Böhmová)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//2qg27d// | Hospodářská politika a veřejná správa / Ekonomika veřejného sektoru | Práce na příbuzné téma
Značka destinace jako součást destinační image
(Jitka BOROVIČKOVÁ)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//wnq6fh// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Uplatnění regionální značky v zázemí města Brna v rámci spolupráce místních akčních skupin
(Jana Lefnerová)2019, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//dzhtsn// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů | Práce na příbuzné téma
Maratonský běh jako nástroj veřejné diplomacie města
(Marcela ŠKODOVÁ)2018, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//txd5i7// | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy - britská a americká studia | Práce na příbuzné téma
Dom umenia mesta Brna. Prípadová štúdia k brandingu kultúrnych inštitúcií.
(Lucia Alcnauerová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c6dbt/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie města Vizovice
(Jiří Madzia)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//du3j9k// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Město jako značka
(Veronika ONDROVÁ)2014, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i33rd7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma