Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
znacka na socialnich sitichKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
(Barbora Polcarová)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tea0w/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy
(Lucie Zlámalová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q5lppd// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
(Tereza Mládková)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146876 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice
(Kateřina Formánková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88790 | Management / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
(Gabriela Dvořáková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//25isut// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační strategie společnosti Starbucks na vybraných sociálních sítích a návrhy na její vylepšení
(Anna Horňáková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94421 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
(Káčerová Káčerová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/x7swc/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv spolupráce s influencery na marketing na sociálních sítích společnosti
(Diana Hlaváčová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2ml853// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti
(Marek Brostík)2021, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4ahdqr// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Budování značky na sociálních sítích
(Denisa Schwanová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//xf4a24// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma