Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

znacka na socialnich sitich

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
 (Barbora Polcarová)

2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tea0w/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy
 (Lucie Zlámalová)

2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//q5lppd// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
 (Tereza Mládková)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/146876 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice
 (Kateřina Formánková)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/88790 | Management / | Práce na příbuzné téma

Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
 (Gabriela Dvořáková)

2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//25isut// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
 (Káčerová Káčerová)

2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/x7swc/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

Vliv spolupráce s influencery na marketing na sociálních sítích společnosti
 (Diana Hlaváčová)

2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//2ml853// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Zvýšení povědomí o značce firmy na základě aktivit marketingu na sociální síti
 (Marek Brostík)

2021, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//4ahdqr// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Budování značky na sociálních sítích
 (Denisa Schwanová)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//xf4a24// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)