Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
znacka zemeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Maďarsko - značka země, destinace a její vliv na vnímání mezi českými obyvateli
(Dominika Blahútová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70263 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nová národní značka Česká republika: země pro budoucnost a její komunikace v praxi
(Ellen Venkrbcová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83664 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů
(Milada Jurošková)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146443 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
(Petra Hartmanová)2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//o258xx// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Země původu potravin jako značka kvality
(David VOLKE)2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//nybrss// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv značky a země původu výrobku na rozhodování spotřebitele při nákupu potravin
(Petra Trlicová)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/118034 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment
(Nikola Spurná)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79179 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
(Dmitrii Kholodov)2019, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//vw1zwq// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Destinační značka Řecka a její role ve vnímání image země
(Lenka Vejražková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46438 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zákaznické preference a země původu
(Josef Koucký)2015, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//q45u7n// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma