Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
znacka.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj značky a faktory, které ho ovlivňují - značka EIZO
(Milena Charvátová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/woco0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
(Kristýna Kepková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ucqsz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
James Abbott McNeill Whistler jako umělecká značka
(Martina Svobodová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r8n4x/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
(Lenka Kavuľová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yqk4m/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
(Květa Mertová)2020, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i3ava/ | Aplikovaná biochemie / | Práce na příbuzné téma
Zavádzanie novej značky na trh, alebo ako sa buduje značka po vyše 120 rokoch nanovo
(Mikuláš Sisák)2019, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//miyt5o// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Art branding: Umělec jako značka
(Michaela Coufalová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j5k4x/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
(Klára Valentková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p1tfw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání českých environmentálních neziskových organizací očima veřejnosti (značka a branding)
(Pavel Bláha)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cxdb1/ | Humanitní environmentalistika / Environmentální studia | Práce na příbuzné téma