Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
znacka. corporate identityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image
(Ondřej Kopřiva)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//pts8vy// | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Proměna corporate identity a značky Kofola
(Monika VOSTATKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//neito5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Problematika corporate identity České republiky a její význam pro diplomacii země
(Anna Kabíčková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58165 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Corporate identity pro firmu Original
(David Šauer)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8934 | Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia | Práce na příbuzné téma
Corporate identity
(Kateřina Pažoutová)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB7907 | Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia | Práce na příbuzné téma
CORPORATE IDENTITY A STRATEGIE INTEGRACE ZNAČEK GENERAL MOTORS V EVROPĚ A ČESKÉ REPUBLICE
(Josef Šopík)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4399 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Corporate identity společnosti Zámecké vinařství Bzenec
(Ivo KAŇOVSKÝ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//le2on4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Studie firemní identity společnosti penetrující na trh
(František Šimon)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11203/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
(Svatopluk Čech)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s2rjb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate identity JZD Kiters
(Martin Dolenský)2007, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ol6ow/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma