Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
znackove zboziKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží
(Michaela Cafourková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cfgie/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Umělec jako značkové zboží
(Veronika Forejtová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34141 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží
(Pavlína Nováková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tc61u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží se zaměřením na dospívající mládež
(Pavla Baťhová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zuwx5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Založení outletcentra určeného k prodeji značkového zboží
(Antonín Srp)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lawpl/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Logo aneb závislost na značkovém zboží
(Michaela TESAŘÍKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nb5gl5// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Mapování postojů mládeže ke značkovému zboží jako možného činitele školní šikany
(Jana ULRICHOVÁ)2012, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//e3jf1z// | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství výtvarné výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Role značkových předmětů na českém trhu-český spotřebitel a značka
(Kateřina KLEMENTOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ml6dae// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma