Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zodpovedna komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podniková komunikace ve službách
(Nicole Kratochvílová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/iszqn/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Greenfluenceři jako nový trend marketingové komunikace společensky zodpovědných podniků
(Karolína Urbanová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/a65fn/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
(Simon Bornev)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90918 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Korporátní komunikace vybrané společnosti z kategorie FMCG prostřednictvím sociálních médií
(Martina Šafránková)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//ydasxp// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vnitropodniková komunikace
(Lucie Andrášková)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//qu2pdo// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace
(Johana Kůtová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//nqw9es// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Diagramy datové komunikace v rámci architektury orientované na služby
(Marek Petr)2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM7384 | Informační management / | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace environmentálních faktorů společnosti Continental Barum a jejich vliv na image společnosti
(Regina Feiferlíková)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//07dkoq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace univerzitní galerie
(Gabriela Blažková)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3qp0i4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma