Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

zpusob realizace reklamy

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Vývoj ekonomické náročnosti komerční reklamy od roku 1989 do roku 2010
 (Petr Danihel)

2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/vm41n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Kulturní aspekty televizní reklamy na pivo
 (Eliška KUBÍČKOVÁ)

2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//y6rdka// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

DIVADELNÍ REKLAMA - JEJÍ FORMY, ZPŮSOBY A NÁKLADY REALIZACE
 (Jakub Málek)

2006, Diplomová práce, Divadelní fakulta AMU / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/3987 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma

Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
 (Kamil Čech)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m0zxh/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Naviggo Group s.r.o.
 (Zuzana Hajná)

2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//frs9on// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma

Základní formáty elektronické-internetové reklamy(reklamy) a měření jejich účinnosti
 (Milan Vlk)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/z69yw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
 (Pavel PÍBIL)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//4u7hqy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice
 (Jana ROUBALÍKOVÁ)

2014, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//4pj2zx// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma