Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
zvuk digitalnich herKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Soundwalking jako technika analýzy soundscape virtuálního prostředí digitálních her
(Kristýna Mechová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vjc9y/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Soundwalking ve virtuálním prostředí digitálních her a jeho možnosti podoby pro virtuální město Lost Heaven české hry Mafia
(Kristýna Mechová)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kzrci/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Fenomén hudebních digitálních her se zaměřením na virtuální realitu
(Vendula Karlíčková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jdhnk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Použití IEZA modelu pro zkoumání vlivu zvukové složky digitálních her na imerzi
(Jakub Walla)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o182b/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence
(Patrik Bartošík)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c09tv/ | Zvukový design a multimediální technologie / | Práce na příbuzné téma
Tvorba zvukové složky počítačových her
(Tomáš Oramus)2012, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/7497 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba | Práce na příbuzné téma