Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

zvuk digitalnich her

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Soundwalking jako technika analýzy soundscape virtuálního prostředí digitálních her
 (Kristýna Mechová)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vjc9y/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Soundwalking ve virtuálním prostředí digitálních her a jeho možnosti podoby pro virtuální město Lost Heaven české hry Mafia
 (Kristýna Mechová)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kzrci/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Fenomén hudebních digitálních her se zaměřením na virtuální realitu
 (Vendula Karlíčková)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/jdhnk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Použití IEZA modelu pro zkoumání vlivu zvukové složky digitálních her na imerzi
 (Jakub Walla)

2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o182b/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence
 (Patrik Bartošík)

2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/c09tv/ | Zvukový design a multimediální technologie / | Práce na příbuzné téma

Tvorba zvukové složky počítačových her
 (Tomáš Oramus)

2012, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/7497 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba | Práce na příbuzné téma